Over mij

Mijn naam is Ellen Broxterman. Ik woon 20 jaar samen met René en wij hebben een zoontje van 11 jaar Jamèl en momenteel "nog maar" 4 honden. We hebben ooit 9 honden gehad want dat is een passie die we samen delen: trainen, sporten en veel wandelen met de honden. We hebben een aantal keren een nestje met Flatcoated Retrievers gehad en hebben er sinds 5 jaar een Jack Russell bij. Voorlopig zullen wij geen nestje fokken maar misschien weer in de toekomst. Of en wanneer zal op deze site te volgen zijn evenals de nieuwtjes en foto's. Je bent van harte welkom om je als volger te melden.

maandag 23 mei 2011

Bezoek



Teaser heb ik als pup samen op naam gehad met Sijkje. Aangezien Teaser geen kennelhond was en vaak een aanvaring met Ferro had, hebben wij er voor gekozen om een ander huis te zoeken voor Teaser en dat heeft hij al ruim 3 jaar bij Peter Mul. Vandaag was Teaser weer even op visite en was even HEEEEEL blij dat hij me weer zag maar daarna ging toch echt alle aandacht naar Lennox en Laila. Wel erg leuk om te zien hoe goed Teaser er uit ziet en dat het zo goed met hem gaat. Nogmaals dank je wel Peter dat je zo goed voor hem zorgt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten