Over mij

Mijn naam is Ellen Broxterman. Ik woon 20 jaar samen met René en wij hebben een zoontje van 11 jaar Jamèl en momenteel "nog maar" 4 honden. We hebben ooit 9 honden gehad want dat is een passie die we samen delen: trainen, sporten en veel wandelen met de honden. We hebben een aantal keren een nestje met Flatcoated Retrievers gehad en hebben er sinds 5 jaar een Jack Russell bij. Voorlopig zullen wij geen nestje fokken maar misschien weer in de toekomst. Of en wanneer zal op deze site te volgen zijn evenals de nieuwtjes en foto's. Je bent van harte welkom om je als volger te melden.

dinsdag 19 april 2011

Ze wil gewoon niet..






DinDin voelt het gewoon als ze op de foto moet en dat lukt dus niet. Ze vindt het niks. Normaal hangen haar oren perfect maar als ze iets niet leuk vind of wat onzeker is, trekt ze beide oren helemaal open. Ik hoop dat ze dat maandag op de show niet doet. Bij de trimster is er een foto gemaakt en daar schijnt ze perfect op te staan en als het goed is krijg ik die van het weekend. Tot dan wat foto's die René en ik hebben proberen te maken. Ze heeft haar show-jasje dus al aan sinds gister.. oftewel, de verpakking is er af.. this is it...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten